BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

1.5.10

186. päev

Jou.

Aga mina olen praegu Marianne juures.
Jejejeje.

Eile käisin Volbrimöllul. Seal oli väga palju karvaseid motikamehi ja seal olid päris head bändid ja seal oli palju siidrit ka.
Eriti ei oskagi midagi rääkida selle kohta. Aeg möödus kiiresti.
Ilutulestik oli ka. Ja striptiisi nägin. Elus esimest korda. Kahju ainult, et pikad ja laiad mehed mu vaatevälja piirasid... :(

Aga aga aga jah.
Aa, Siimu nägin ka eile.
Ma ei tea, kas ta mu blogi jälgib, aga..TSAU SIIM!
Ja Elyca töö juures käisime, saime tasuta kohvi ja kakaod.

Ja Marianne juured möödus öösel aeg ka kiiresti, aga seda suuresti tänu Siimule. Ühele teisele siimule...Ah, mul on liiga palju Siime elus. Ma ei tea, kas mina tõmban neid ligi või vastupidi. Aga see polegi oluline. Neid on lihtsalt palju.

Aga aga aga jah.
Täna ärkasin pool üks ülesse ja siis ma ei mäleta, mida ma tegin ja siis nüüd juba ongi kell palju.
Aa , heikki käis oma naisega marianne juurde. Annika lasi kõrva endal augu teha.
Ma tahaks ka endale kuskile lisaauku.
Ja mul oli Marianne juures üks väga imelik pesemiskogemus.
Nimelt...pidin ma vannis ennast pesema...aga kuna seal dušikardinat pole siis ma pidin istukil ennast pesema.
Väga huvitav kogemus.
Tõesti.


Ja Meil hakkas igav vahepeal ja siis me tegime pilte.
Jejeje.
TSAU MARIANNE!


Aga aga aga jah.

Homme on pühapäev, noored!

Ja täna on juba maikuu esimene päev.
See tähendab seda, et ma saan 5 päeva pärast suureks!



Jejeje.

Aga aga aga jah.

Tsau.

0 kommentaar(i):