BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

9.5.10

194. päev

No tere-tere, kõik see pere!

Long time no see.
Aga mina pidasin eile sünnipäeva kodus.
Tore oli oma sõpru niimoodi üheskoos näha.
Süüa sai. Juua sai.
Ja ohhoo, mis kinke mulle kingiti.
Bändipoisid kinkisid mulle Mystic dildo, et ma ikka bändiproovidesse alati naeratades läheksin. Väga armas neist.
Ja Annika kinkis enda küpsetatud koogi, mis oli nii hea ja nii armas temast.

Ja ma ei saa kirjutada, kui marianne kõrval passib.

Okei, nüüd ta eemaldus. Natukene.

Täna on kuidagi eriti uimane olla. I wonder why. Aga pohmelust õnneks ei tunne.
Ja hommikul küpsetasime Kristeliga emmele emadepäevakooki Sandri ema retsepti järgi.
Ma loodan, et tuli maitsev.

Aga praegu on mõned külalised veel külas. Kahjuks on nad peagi lahkuma sunnitud, kuna minu vanemad vuravad Võrust juba kodu poole. Ja mida perset, tõesti...eile oli Võrus 26 kraadi sooja. kadestusväärne.
Millal siia põhja poole kevad jõuab?
Mul on vaja ilusat päikesepaistelist sooja päeva, mil taevas oleks üleni sinine.

Lisan siia mõned pildid ka. Aga mitte praegu, ma ei viitsi.

Niing...ma siis lõpetan.

Tsau.

Mõni tund hiljem...

Nii, nüüd olen ma välja puhanud ja meel on hea.
Ma ei maininud enne Marianne tehtud kingitust!
Ta tegi mulle ise kalendri. NII ARMAS.
Pilte sellest saab näha SIIN.
Mulle meeldib kõige rohkem Novembrikuu pilt ja sealne tsitaat: "Mitte ükski mees ei suuda su tuju nii heaks teha kui kohvi." So true. Mul tuli kohviisu lausa.
Ja Elyca kinkis mulle kaks pakki kohviube. Üks oli mustika-maitsekohv, teine toffee-vms-maitsekohv. JUBE HEA!
Ja Elycalt oli veel üks armas kingitus. Nimelt üks paberileht, kuhu oli peale kirjutatud:


Väga tähtis teadaanne!

Veel teadmata kuupäeval esineb Kerli bänd von krahlis. Palju õnne!

Jeejee!

Ja pilte ka siis:








Ning Peachpuffi singel oli ka raadios eile esimest korda!
Kõigile, kes ei kuulnud meie esimest raadiosessionit!



Mulle tundub, et nüüd tuli uneaeg.

Hasta la tsau !

0 kommentaar(i):