BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

7.3.11

Mine, minevik. Tule, tulevik.

Tahaksin lõpuks ometi taibata, mida minu hing tulevikus teha sooviks. Oh jah...

Mul on nii tore klass, et te teaksite. Koolis saab alati nalja.
Tasub mainimist, et homme tuleb meile UKU SUVISTE esinema! <3 <3 <3 <3
Mõtlesin, et photoshopiks mingi laheda pildi kokku...Näiteks poolpaljas uku ja siis mina tema kõrval, icc icc. Ja siis küsiks sinna autogrammi kah. Mm, nii tore oleks. Saaks selle oma mälestuste tahvlile riputada ning koolitükke tehes seda muigega piiluda.

Tundub, et homme tuleb tore päev.
Lisaks suurepärasele Ukule on ju ka naistepäev, kuid mis veel tähtsam- vastlapäev! Ooo, need kuklikesed ja hernesupp ja kelgutamine. Mõnus. Mõnus.

Ja nüüd...ja nüüd.... ei oskagi enam midagi öelda.
Tark mõte oleks muidugi kohustuslikku kirjandust lugema hakata, kuid millal ma ikka targalt käitunud olen?

0 kommentaar(i):