BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

5.3.11

Lähme tantsime kõnniteel.

Kuulan praegu Oti laulu. Kui tahate ka kõrvadele pai teha, siis vajutage SIIA.

Mida siis siia kirjutada...
Mul on viimasel ajal väga mõnus olla olnud. Huvitav miks küll?
Tegelikult ma tean. Ma tean, ma tean, ma tean.
Tema teab ka, kui ta seda juhuslikult lugema peaks.

Räägitakse ikka, et mida vanemaks saad, seda kiiremini aeg möödub. Ja nii ongi! Täiesti hämmastav, kui kiiresti nädalad mööduvad, rääkimata siis veel päevadest.
Oeh, nagu väike vanainimene jutustan siis.
Tegelikult tahtsin ma jõuda sinnani, et mul lõppeb varsti kool ära ja peagi saabuvad eksamid ja väike stress ja suur ärevus ja muidugi ka kevad ja päike ja soojus ja naeratused ja puuted ja kõik see, mis teeb meele heaks.
Jah, tahaks juba, et... et midagi muutuks. Et saabuks uus algus või lihtsalt millegi lõpp.

Aga kas te teadsite, et iga aastaga muutub päev aina pikemaks?
Kuu liigub Maast iga tiiruga üha kaugemale, mis omakorda paneb mingi gravitatsioonivärgi tõttu Maa aeglasemalt tiirlema või pöörlema (jah, ma ei tee ikka veel nendel mõistetel vahet) ning selle tagajärjel muutuvad päevad pikemaks.
Põnev, eksole?
Ei, pole tarvis muretsema hakata/hõisata, meie eluajal ei toimu mingisugust tajutavat muutust.

Ma ei suuda ära oodata GreenRoomis lindistatud loo kuulamist. Mingisugune seletamatu kärsitus on hinges kogu aeg. Rrh.
9.märtsil toimub RockCafes bändide videolindistused! Algus on kell 10.oo
Võite ka uudistama tulla, kui soovite! Mida rohkem rahvast, seda toredam üritus!

Kas te teadsite, et sea orgasm kestab 30 minutit?!
Huvitav, kuidas nad selle välja uurisid... ning...ee...MIKS teadlased üldse selliste asjadega tegelevad?

Ja siis seda veel ka, et TYPEWRITER on pikim inglise keelne sõna, mille saab moodustada, kasutades ainult ühel klaviatuurireal asetsevaid tähti.


MM..Te kindlasti kontrollisite seda viimast fakti, eks?
Mina küll tegin seda...




Tsau!

3 kommentaar(i):

kocmoc said...

kontrollisin!

marianne said...

charlie mcdonneli viimasest videost tuli päeva pikenemise fakt eksoleee :D?

Kerli said...

Mhmh. Ta peaks tihemini selliseid tarku videosi tegema!