BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

25.3.11

Kalkun.

Mõni päev lihtsalt on selline, et... tekitab kuidagi elusa tunde.
Ma olen nii õnnelik viimasel ajal.

Täna olid kevadpäikese asemel taevas hoopiski lumepilved. Tundus, et tali on taas saabunud. Oeh, võiks juba soojaks minna. Ometigi pole hullu, vähemalt on südames kevad.

Mul oleks nii palju öelda, kui mõndade asjade kirjeldamiseks ei ole lihtsalt sõnu. Lihtsalt...pole. Ja neid ei saakski kirja vist panna.
Ja ma ei saa üldse aru, mida ma häman siin praegu.
Ee...jah. Täitsa segane.

Ma tahtsin lihtsalt öelda, et ma olen ikka veel olemas ning elu on tõesti jube ilus!



Ja kui te nüüd mõtlete, miks ma siia sittuva lehtelugeva kalkuni pildi panin, siis...just see tuli vasteks, kui trükkisin googlesse sisse "happy".

Nii et.
Jah.
Nautige.

0 kommentaar(i):