BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2.8.10

283. päev


Hällõu.

Laupäeval ootasime Mariannega bussijaamas Lihula bussi. 5 minutit enne bussi väljumisaega tuldi meile kõigile ütlema, et sorri vaan, aga buss läks katki ning asendusbussi ei tule. "No tore lugu küll", mõtlesin. Läksime siis kassasse oma pileteid järgmise sõidu vastu vahetama, aga vot kus lops, tuli välja, et Lihulasse sellel päeval enam bussi ei sõida, kõik olid täis. Nii et lõpuks ostsime oma piletid tagasi ning vurasime hoopiski Ristile, kuhu meile autoga järgi tuldi. Fun, ma ütlen, fun.
Aga Metskülas oli ülitore! See koht on nii ilus ja meie telkimispaik oli vana talu hoovis ja seal oli must LAMBATALL ja 3 KASSIPOEGA ja öösel kappasid hobused seal vabalt ringi ja seal oli üks vahva koer ja teisi lambaid ka(keda ma kahjuks ei näinud). Kõik oli nii tore. Inimesed olid ja suurepärased, pereisa tegi meile väikese ekskursiooni ka oma maa-aladel. Külastasime Hiiemetsa ja nägime Tammepuud, kuhu sisse oli u. 80 aastat tagasi üks mingi (vääris?)kivi löödud, mida Eestis looduslikult ei leidu ja siis see oli üks suur müsteerium ja keegi ei tea, kuidas see kivi sinna saanud on, sest inimjõuga sellist asja korraldada ei saa. See oli ikka mõnusalt puu sees juba.
Metskyla Live üritus oli ka suppertore ja ma sain sellise bändiga nagu Left ühte oma lugu teha. Nad põhimõtteliselt coverdasid selle. HOW NICE IS THAT, nagu.
Ja siis saime seal inimestega tuttavaks ja hiljem kutsuti meid (meie all mõtlen ma kogu aeg mind ja Mannut, btw) öösel sünnipäevale ka ja seal saime kodukootud torti süüa ja ma sain seal maailma parimat grill-liha.
Aii, suu hakkas vett jooksma praegu.
Öösel magasime siis telgis ja mul polnudki üldse külm, aga Marianne ütles, et temal oli.
Hommikul on vastik telgis ärgata mu meelest. Ja üldse oli kuidagi räpane tunne.

Aga kell 11 jõudsime tagasi Tallinnasse ja siis sõitsin issiga koju ja sõin ja siis juba läksime perega vanaema juurde, sest mu väike tädipoeg Keshav sai 5-aastaseks.
Ja oi milline söömisorgia seal oli. Kui ma õgimise lõpetanud olin, nägin ma välja nagu 5 kuud rase noor naine. Ma oleks pidanud pilti tegema sellest. See on ikka ulme, kui palju toitu inimese sisse mahub. uuh.

Täna käisin tööl. Sain teada, et üks meie parimatest töötajatest ei tööta enam meie hulgas, sest ta käis mingi(te) sõbranna(de)ga seal PÄRAST tööd joomas ja jõi oma jooki. Ja siis Pekele see ei meeldinud ja hakkas karjuma ja siis Olga läks ära lihtsalt. Kahju, ta oli tore. Ja üks noormees vallandati ka. Kõik toimus kahe päeva jooksul. Kui mind ei ole, siis alati toimub seal midagi. Hmm.
Kuigi täna toimus ka.
Meil oli seal Mölkky mängimine ning Tanel Padar oli jälle seal platsis.
Ja siis sain ma tuttavaks ühe USA mehega, kelle nimi on ET (ma ei saanudki aru, kas see on ta päris nimi või mingi lühend või nagu..kammoon...ET??!?!) ja ta mängib väga hästi kitarri ja ta isegi laulis mulle paar enda kirjutatud lugu ja ta kutsus mind homme autoga sõitma ja Eestit avastama. Hehehe.


Okei, nonii. Saigi vist kõik kirja.

Oli meeldiv.
Tsau.










0 kommentaar(i):