BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

7.8.10










Ja see vestlus Vailoga ajas mind lihtsalt naerma.
Maailmas on ikka
imelikke inimesi olemas. :D










Vailo.:


jah, ma müün trummiasju vaat koguaeg:D JA üks taiwani molu ostab
ära mult ühe asja.. kindel ostja.. täna pani lambist webika...
istus seal palja torsoga ja näitas oma taldrikuid:D













Vailo.


aga arvestades paljuga ma ta lohku tõmban siis ... noh:D




Suslik.


HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa :D




Vailo.


las ta ollap




Suslik.


Kui paljuga sa ta siis lohku tõmbad?




Vailo.


no 600 dollariga




Vailo.


ise ostsin asja 1900 eegiga:D müün 800 doltsiga




Vailo.


ma olen juut noh




Suslik.


HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D













Suslik.


Kas ta on lollakas või? :D




Vailo.


no ma panin hinnaks 400 euri...6000 eeki..et saaks kähku lahti:D ta ütles
et ma tahan kaubelda hinda




Vailo.


ma ütlesin et noh kui hea kaupleja oled siis palun väga..




Vailo.


I WILL PAY YOU 800 dollars...













Vailo.


oookeeeei:D




Suslik.


Mida *tsiteeritud*, tõesti? :D




Suslik.


Sorri.




Suslik.


Ma olen šokis.




Vailo.


:@




Suslik.


Küsi, kas ta tahab minu käest ka midagi osta :D




Suslik.


Ma võin talle oma vana kidra näites 400 dollariga müüüa!




Vailo.


:D:D




Vailo.


tra idioot on




Vailo.


töötab MOS burgeris ...




Suslik.


Aga äkki ta teeb tünga sulle lihtsalt?




Suslik.


Ja ei ostagi neid ära.




Vailo.


no ta oinas kannab raha ette ju




Vailo.


eriline dolbajoob ikka:D




Vailo.


ma võiks öelda et jäta oma rahaga hüvasti ja taldrikuga veel enam:D




Suslik.


HAAAAAAAAAAAA :D




Suslik.


Kurat, vedas sul ikka.




Vailo.


kõige lihtsam on taldriku saatmine




Vailo.


arva mis ta aadress on:D




Vailo.


台灣,新竹縣寶山鄉雙新村明湖一街76號




Vailo.


päris hea ah:D




Vailo.


ainus asi millest ma aru saan on 76:D

0 kommentaar(i):