BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

25.4.10

180. päev

Päris palju on juhtunud vahepeal, ma ei oskagi kuskilt alustada...
Ei, tegelt ei olegi palju juhtunud.

Reedel oli Peachpuffiga esinemine Oot Oot lounge'is. Tuomase sünnipäevapeol. Väga vahva oli. Mõni soomlane jõudsis ennast lühikese ajaga küll täiesti kapsaks juua, aga...ma ei pane seda neile pahaks, sest seal sealne bool maitses lihtsalt suurepäraselt!
Ja tore oli Tuomast üle pika aja näha. Kuigi ma arvan, et seda ainult sellepärast, et ma tean, et ma meeldin talle. Ja mulle meeldib see tunne, kui ma tean, et ma kellelegi meeldin.
Ja ma tahan alati teistele meeldida.
Igatahes. Tore pidu oli, kuigi ma pidin sealt varakult lahkuma ja paljud lahkusid juba pärast meie esinemist...

Laupäeval toimus Harjumaa Laululaps lauluvõistlus 2010. Saavutasin seal 2.koha! Jee jee.
Kitarr vedas alt ainult, hakkas imelikku häält tegema. Üks mees ütles pärast minu esinemist, et see oli tühja patarei viga. Võimalik...samas kitarri peal ei näita, et patakas tühi oleks...
Mina arvan siiski, et juhe oli süüdi. Ja nii juhtubki, kui mikriproovi ei tee. Midagi läheb persse. Aga pole hullu, ragisev kitarrisound minu laulu siiski ei mõjutanud ning mina olen 2. kohaga väga rahul. Sain 200 kroonise Laseringi kinkekaardi ka. Saan šoppama minna.

Täna käisin ma Kostiveres vanaema juures, kus haises võimsalt sita järgi. Nagu..sõnniku, ma mõtlen. Ja Kostiveres üleüldiselt, mitte mu vanaema juures. Oeh, mul on väljendusega probleeme.
Igatahes toimub aias auto liigud. (ma sain alles selle sõna teada, kusjuures. Et liigud on siis, kui tähistad millegi ostu. Hurraa hurraa). Grillisime ja sõime nagu segased. Hea oli.

Ja terve ülejäänud päeva olen ma internetis passinud. Üpriski masendav. Ja praegu ootan, et see kuradima Siim oma joonistamise lõpetaks ja msni kobiks. Teda on hea vaadata, sest ta näeb ilus välja.


Ja kuna see sayat.me on populaarseks saanud, siis ma jagan enda aadressi ka:
www.sayat.me/kerli
Tundke ennast vabalt, ma ei saa niikuinii teada, kes mulle midagi kirjutab.



Aga tavai, ma nüüd siis...lõpetan.
Tsautsau!

1 kommentaar(i):

kocmoc said...

oh, meil olid ka paar aastat tagasi auto liigud! was khuul!