BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

28.10.09

3.päev

Joujoujou!

Tänane päev ongi sujuvalt õhtusse jooksnud. Ohhoo.
Midagi erilist toimunud ei ole. Hommikul-päeval passisin niisama kodus, kus teatav tegevusetus isegi nauditav, hiljem aga piinav oli. Uhhuhhuuu.

Noh, igatahes. Õhtupoole oli bändiproov. Tore nagu alati. Tegime oma lood läbi, Siim sai mängida nende kuradima..tšembe-bongo-maeiteamisasjadegasestmaeimäletanendenimedega. Vot nii.
Üks tütarlaps käis ka seal laulmas...nime ma kahjuks ei mäleta. Mari-Liis äkki? Või Mariliis? Või Mari Liis. Ma vist panin täiega pange praegu. Aga see ei ole oluline. Nimede peale on mul kahjuks kehv mälu.

Mõningaid pilte siis Arukülas chillimisest:

Siim on alaealine. Kui ma kunagi politseinikuks hakkan, siis teen ma talle selle pildi alusel trahvi.




Ei kommentaari. (Ma märkasin praegu, et mu kael on siin ERITI imelik o_o)





Tegin töömesilasele kõhutäidet. Madis ütles, et ma tegin seda valesti. Aga...ma ei saa ikkagi aru, mis vahet seal on, kas juust on vorsti peal või vorst juustu peal. Maitseb ikka ühtemoodi ju. o_Õ
.


Näo järgi otsustases...oli sai vist...köh. Ikka oli hea, eks?




Reit värk.







Mida kõike Siimu toast ka ei leiaks...



"Oota, ma teen hästi musikaalse näo pähe." Kaku the Genius.





Nii. Igatahes.Pärast proovi loksusin marsaga Tallinnasse (45 minutit tundub mõnikord nii pikk aeg). Külm oli. Ja kodutranspordini oli aega, seega...läksin kaltsukasse tuuseldama. Mul on vist sõltuvus. Ma ei suuda mitte kunagi sealt tühjade kätega tagasi tulla. Lihtsalt EI SUUDA. Täna sain ilusa kampsiku endale. Mitte et see oluline oleks.
Keegi kunagi rääkis, et kaltsukastest ei tasu riideid osta, sest iial ei või teada, milline inimene neid varem kandnud on. Et võib-olla oli sellel inimesel halb aura ja siis see kandus sellele riideesemele üle vms. Mina ei usu sellist juttu, see on liiga...voodoo. Ja kui see ongi tõsi, siis ma tunnen halva inimese kantud riideeseme ära- see lihtsalt ei vaimustaks mind. Vot nii.

Mul sai jutt ootamatult ja teadmatutel põhjustel otsa.
Anteeksi.


Naeratage ja olge toredad!

Tsau!

0 kommentaar(i):