BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

27.10.09

2.päev

Ahoi!

HURRAAA! Lõpuks ometi kodus. See tunne, mis mind praegu valdab, on kirjeldamatu. Mõnus soojus, kuivus, kohv ning mis peamine- arvuti.
Je.

Täna oli meil WAF koolis rebaste ristimine. (Jah, mina olin seesamune karvane loom.)
Iseenesest väga vahva üritus, peaks mainima. Mingisugust munadega loopimist ja jahu sees püherdamist ei toimunud, aset leidis hoopiski orienteerumine!
Algus: WAF laulu- ja tantsukool.
Lõpp: WAF laulu- ja tantsukool.
Vahepeatused: loetamatult palju. Ehk siis 8.
Meeldejäävamad sündmused: Kristiine keskuses inimpüramiidi tegemine, Balti jaamas lauldes raha kerjamine, Maikeni juures hirmsa põrandas oleva augu nägemine (ehk siis...kuidas niimoodi elada saab? August läks alla küll trepp, aga...kus on käsipuud? Ma oleks võinud täna surma saada!)

Ühesõnaga...ma üksikasjalikult ei viitsi kõike rääkima hakata, seega mõned märksõnad:
* vihm
* 5 tundi
* kõhutühjus
* väsimus

Kella kaheksaks jõudsime ilusti retke alguspunkti tagasi. Oi kui mõnus oli kuskil kuivas kohas teed juua ning küpsist nosida.
Kõikile oli avatud ka toidulauuuuuud, mis ilmselgelt tühjenes vaid loetud minutitega, sest noored rebasekesed olid linna peal tuuseldamisest lihtsalt ära nälginud.



Näljased elajad söögilaua ümber.


Laud 5 minutit hiljem. Tühi.



Rebaste käpad jäädvustati ka paberile.



Vot nii.
Küsimus suurele ringile: kuidas siin piltidega veidi lihtsamalt mässata saaks? Mul võtab nende sättimine jms nii palju aega, et tüütuks muutub.

Iiigatahes. Tore ja tegus päev. Lausa rõõm, kui elu selline on :)


Järgmistel päevadel on ka juba nii palju plaane, et hirmus hakkab.
Mida teha, kui 24 tundi on liiga vähe ja kahe erineva tegevuse ajad kattuvad?
Mul on raske öelda EI. Palun ärge paluge minult midagi, ma ei taha enam kõigega nõustuda ja asju vastu enda tahtmist teha.
Ma põlen vist varsti läbi.
Nonii, kurat võtaks. Toreda päeva lõpp läheb ikka minu mõtete ja tunnete pärast tuksi.
Kuidas nüüd siis on...Lõpp hea, kõik hea. Aga kui lõpp ei ole hea, siis pole ka kõik hea?
Või on hoopis lõpp halb, kõik hea?
Mäh?

Ma olen väsinud. Uni ootab.


Tsauki!

0 kommentaar(i):