BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

5.1.11

Tere õhtust, musirullikesekesed!

Mis teete?

Mina joon kohvi.

Mis täna teinud olete?

Mina ei ole midagi erilist täna teinud.

Ma ei suuda enam seda kasvavat rida lõpetada.

Pean vist kogu tänase blogipostituse just sellise tegema.

Kuigi mingi aja pärast muutub rida liiga pikaks ja ei mahu enam ära.



Okei, oli lõbus. Nüüd on lõbu läbi.

Tervitaksin oma õde Kristelit, kes mu blogi avastas ja ütles, et seda on nii naljakas lugeda!
Pai.


Umm...jah.
Ee.....

Ma vaatasin eile nii palju telekat ja viibisin nii kaua arvuti taga, et õhtul hambaid pestes avastasin, et mõlemas silmas on veresooned lõhkenud. Hirm puges lausa naha alla. Aga egas' ma siis sellest ei õppinud. Täna vaatasin veel rohkem telekat ja istusin veel kauem kübermaailmas ja luurasin inimeste järele. Kuidagi peab ju oma silmi harjutama ja tugevamaks tegema, eksole?

Mulle tuleb homme vanaema külla. Päris kahju temast, viiendale korrusele pole just väga lihtne ronida vanainimesel.
Imelik on öelda vanainimene...kõlab sõimusõnana. Aga ei ole ju. Sest et VANAema on VANA ema ehk siis ema on inimene ja ta on siis nagu vana inimene.
Okei, tänane filosofeerimistund sai läbi.

Tahaks midagi põnevat teha.
Aga ei oska.

AA, kusjuures. Ma müün oma saapaid, mis ma ostsin, aga mis siiski lähemal tutvumisel otsustasid pigistama hakata.
Nahast saapad, suurus 39, Land-Rover firma. Sobivad nii naistele kui meestele.
Okei..ma tahtsin pilti siia ka üles panna nendest tupsununnudest, aga ei saa miskipärast.
Iiigatahes. Hinnaks on 30 euri.
Okeiokei, teile teen hinnaalandust. 29.99 € :)

Aga...
Täna tuli inspiratsioon peale. Tegelikult juba eile. Kirjutasin ... pool laulu valmis. Või tegelikult 1/4, sest ainuilt refrään on täitsa valmis, ülejäänus ma veel kahtlen.
Oii, vajalik info, jep.

Aga võite Peachpuffile pöialt hoida, osaleme SkyPlusi korraldatavas Popstaar 2011 võistluses. Täna viis Siimpoiss demoplaadi ära.
Ma nii loodan, et me saame võimaluse lindistama minna. See oleks nii üübercool. Ma vist loodan natukene liiga palju, sest kui me ei osutu valituteks, siis ma olen natuke kurb...



Olgu, naised.
Ja..mehed ka.



tsau!

0 kommentaar(i):