BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

6.1.11

Täna.

Täna käis vanaema külas.
Kõigepealt ronis suure puhkimise peale viiendale korrusele.
Siis hakkas meie kodu kiitma!
Oli lõunasöögi aeg. Sõime. Katsus mind kogu aeg ja ütles, et ma olen ikka nii pisikene.
Siis tuli emal hea idee, et OHH, värviks vanaemal juuksed ära! Sättisingi siis ennast poodi minema. Panen mantlit selga ja siis vanaemmme ütleb: "Oh, ei olegi sa nii väike, nagu enne tundus. Täitsa pirakas ikka lausa!"
Mul oli nagu..ee...mh? o_Õ tunne : D
Jõudsin poest tagasi, ema värvis vaaremal juuksed ära, jõime veini...rääkisime juttu ja vaatasime telekat, järsku vanaema ütleb: "Issssand, ma jäin täitsa täis praegu."

Oeh, ta on tore.
Mingisuguseid imelikke asju ütles ta veel, aga mul ei jäänud need meelde.





Jah.

0 kommentaar(i):