BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

13.1.11

Aeg.

Tundub, et kiired ajad on tulemas.

Saime bändiga Skyplusi konkursil 10 õnneliku hulka ning nüüd saame lausa 15 tundi stuudioaega, et enda lood linti mängida. Nii et varsti saate kuulda meie meistriteoseid! : D

Samuti on järgmine laupäev ootamas eesti keele olümpiaad (ma ei suuda ikka veel õpetajatele EI öelda...) ning nüüd on tarvis õppida.
Kuigi raske on õppida, kui mitte keegi ei tea täpselt, mis olümpiaadi teema on...


Samuti osalen Vabalaval, mis leiab 28.jaanuaril kell 18.00 aset Solarise keskuse Apollo raamatupoes. Tulge kõik kuulama ja vaatama ja nautima! : )

Ning Soome peab ka veel jaanuarikuu sees jõudma, Kristeli mehel on 4 tasuta edasi-tagasi piletit.

Mis siis veel....kõik vist.
Oh, polegi nii palju asju.



Kui 8.tund- inglise keel oli lõppenud, küsis õpetaja mu käest, et millega mu õde ka tegeleb. Ütlesin siis, et mitte millegagi nagu eriti (sorri sis' :D ).
Hiljem sain teada, et too õpetaja (kristeli endine klassijuhataja) pakkus talle kolmeks nädalaks asendusõpetaja kohta meie koolis. Hakkab inglise keele õpetajaks. Ülinaiss :D
Saan oma õde koolis õpetajana näha.
Ma olen nii uhke. ^_______________^







tsau!

2 kommentaar(i):

Anonymous said...

Ahahh, Kerli. Et kui koolis ei jutusta, siis blogis ikka võib jah? :D
Tainapea.

Homme näeme !

Kerli said...

Ega klassikaaslastest keegi mu blogi ei loe!
Kapsas.


Täna näeme!