BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

15.6.10

231. päev

Tere!

Ma arvan, et ma pean oma blogi veidikene nüüd täiendama, muidu lähevad mul viimaste päevade sündmused meelest ära.

Laupäeval käisin ma Tartus Lille majas esinemas. Seal oli sellise toreda Kallikampaania "Kallistus=Rõõm(ruudus)" tänuüritus.
No mis ma oskan öelda...Tartus on tõesti väga toredad inimesed.
Kahju on see, et minu pilli keeled on väga ära väsinud ning ma pidin pärast igat laulu kitarri jälle häälde panema, aga see ei aidanud, sest pärast mõnda akordi oli pill juba uuesti häälest ära.
Ja mul on täna veel tööpäev ka...omg, ma ostan uued keeled ja vahetan kohapeal ära.
Aga jah, Tartus oli tore.
Ma plaanin sinna mingi aeg veel minna suvel. Kohe kindlasti. Laupäevasel päeval ka veel. Siis on bussipilet ainult 55.- (Omgomgogmgomg, eksole.)
Aga siinkohal tervitaksin Kaurit, kes mu esinema üldse kutsus!
TSAU KAURI JA AITÄH KAH!

Pühapäeval käisin bändiproovis, aga mul polnud üldse tuju laulda.

Eile käisin üle pika aja kinos. Vaadatavaks teoseks oli "Seks ja linn 2".
Ma pole vist ammu nii pikka ja venivat filmi näinud. Nalja küll natukene sai, aga siiski...üle kahe tunni paigal istuda ON raske.
Mariannet oli vahva üle pika aja näha :)
Pärast kinotamist läksime mu töö juurde veini jooma. Mõnus.
Lloyd ja Jana tulid ka sinna, võttes kaasa kaks oma ameeriklasest tuttavat. Tore oli neid näha jälle!
Lloyd sõidab täna päeval Venemaale ära. :(
Jana läheb reedel.
Ja siis polegi mul töö juures enam mitte midagi teha.
Kahju.
Kahjukahju.
Seega, tulge mulle külla palun! Mul on pauside ajal jube igav olla muidu.

Mul oli eile õhtul veidi veinise peaga nii tore olla.
Sõitsin Maardu bussiga Loo tee otsa...buss oli rahvast täis, enamused neist olid 20ndates eluaastates noormehed, kes riietusid dressidesse ja magasid suu ammuli. Naljakas oli.
Ja kuna aeg oli hiline, pistsin kõrvaklapid kõrva, tantsisin tee peal ja laulsin kõva häälega. Väga vabastav.
Olin vaid u 500 m kõndinud, kuni ma enam ei suutnud ning siis nägingi kahte säravat tuld minu poole liikumas. Tõsistin oma parema käe pöidla ning...auto peatuski.
Sain ukse ette.
Mugav.


Täääitsa pekkis, mul pole mitte midagi kirjutada ja ma ei taha ka ja ma lähen pesema hoopis.
TSau.

0 kommentaar(i):