BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

8.6.10

224. päev

Whupiduuu!

WAFi kurnavate proovide on nüüd ühelpool ning esineminegi (omg, mis sõna) sujus edukalt!
Egas' midagi, 28.juunist uuesti...et sama edukas kontsert Soomes esitada.

Aga mul oli ülimõnna päev täna.
Käisin tööl. Alguses oli küll raske ennast kohale vedada ning eriti pettunud olin siis, kui Peke ütles, et ta ajas kuupäevas sassi ja mind polekski täna sinna vaja olnud, AGA (!!!!!) supermegaülilahe tööpäev oli SEST (!!!!) ma kohtasin seal kahte väga vahvat inimest- Loydi ja Jennat (jah, ma võin nimedega eksida, sest mul on ikka veel halb mälu.)
Ja oi kurat kuidas see naine laulab. Ülimõnus. ÜLIM!
Mul on nüüd, ehh...ekstaas peal ja elu ongi mõnus!

Homne tuleb ka vahva.
Kohvikus on väike üritus, mälestamaks Luscher ja Matiesen'i veinitehase looja sünnipäeva, kes kahjuks paar aastat tagasi suri, olles ise juba 100+ aastane! Vau.
Homme lubasid mu tänased uued tuttavad ennast ka kohale vedada.
Vahva.

Ja Sõber- Siimu nägin täna ka. Lausa kaks korda. Töllerdas seal vaateplatvormil.
Jee.

Ja ma ei oska midagi kirjutada enam. Nagu tavaliselt...
Tsau!

0 kommentaar(i):