BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

4.6.10

220. päev

JOUU!

Ma polekski siia midagi kirjutanud, sest et...sõnu pole eriti kohe üldse mitte viimasel ajal, aga...ma lihtsalt pean teiega oma rõõmu jagama.
MA SAIN ENDALE HIPIKETSID!
Hurraa-hurraaa!




Ja suvevaheaeg on nüüd ka ametlikult peal ja kõik on kuidagi täitsa hästi!

Ning kodus oli suur draama täna.
Nimelt avastasin ma, et mulle kingitud dildo on kadunud!
Otsisin veidi...paanitsesin. Sain õe peale juba kurjaks, et ta kurivaim on selle endale võtnud.
Siis tuli isa, ütles, et ta leidis dildo enda voodi alt paar päeva tagasi (?!?!?!???!?!!)
Igatahes...ma ei tea, kes seda kasutanud on ja ma ei tahagi teada vist, kui aus olla..


uuh. Tsau.

2 kommentaar(i):

marianne said...

i bet it was your mom.

Kerli said...

Hahaha, I hope not :D