BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

7.11.11

Uus 1. päev

TERE!!!


Kuidas läheb?
Ma isegi ei tea, kas keegi veel aegajalt satub minu blogile või mitte, kuid... see polegi vist eriti oluline, sest eelkõige teen ma seda siiski iseenda jaoks.
Vaatasin mõni päev või...pigem nädalake tagasi enda arhiivis vanu postitusi ja pilte ja niinii mõnus tunne tuli peale (tegelikult peaks see väljend olema minu meelest "mõnus tunne tuli sisse", sest mille peale ta mul tuleb? Ikka hinge/südame sisse ju. Aga see selleks).
Vaadata vanu pilte ja lugeda tegemisi mõnest täiesti tavalisest argipäevast on nii huvitav tegevus, kui need ajad juba ammu möödas on.

Seega otsustasin, et tuleb end käsile võtta ning uuesti alustada, siis tekib aasta pärast jälle tore tunne sisse.

Tänane päev...oli. Tore?
Jah, oli tore.
Tutvusime Eesti Keele Instituudi ja Emakeele Seltsiga kell 09.00-11.30. Piinavalt pikk aeg oli. Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinavalt pikk. Siiski omamoodi tore.
Kui ma vaikselt hakkasin taipama, et tulevikus teeksin hea meelega tööd mõnes arhiivis, siis nüüd mõtlen, et keeleabis oleks ka päris tore töötada. Sest et küsimustele "Kas see algab suure tähega?" või "Mis vahe on sõnadel "õieti" ja "õigesti?"" oskaksin ma päris hästi vastata. Noh, mitte praegu veel, aga tulevikus. Siis, kui olen läbinud ortograafia kursuse.
Teine loeng täna leidis aset Tallinna saalis ning oli nii igav, et ma otsustasin hakata hoopis kodutööd tegema, milleks oli filosoofiliste tekstide lugemine ning küsimustele vastamine. Süntaksi loengus taskufilosoofia mängida on omamoodi täitsa...tore.

Kummaline...kui veel natuke aega tagasi olid postitused teemal "Täna oli nii igav ja pikk koolipäev ja õpetajad on nii jobud ja kehalise tunnid on nii mõttetud", siis nüüd saan rääkida erinevatest õppejõududest ja loengutest. Ülejäänd jääb muidugi samaks...see...sisu, ma mõtlen. Selles suhtes pole midagi muutunud.

Ja siis...avastasin, et vanasõna "Kel ei vea armastuses, veab õnnemängudes!" on täiesti 100% tõsi. Lisaks sellele, et ma pidevalt midagi võidan, sain ma ka Keeleteaduse aluste kontrolltööst läbi! Mängisin bingot seal, seda ma oskan hästi.
Hõissaa ja hopladii!


Aga tegelikult oleks mul tarvis nüüd õppima hakata ja kirjutada lühiesse teemal "Mis on filosoofia?". Enne pean ma muidugi leidma vastuse küsimustele "Kas teadmine on võimalik?" ning " Kuidas me teame, et me teame?" Kas teie teate? Ei tea? Aga kuidas te teate, et te ei tea? Ja see teadmine, et te ei tea, on ju omamoodi teadmine. Järelikult te siiski teate.

Diip.


Tsau!

0 kommentaar(i):