BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

13.10.10

Sa lihtsalt meeldid mulle.

Kõndisin marsa peale õhtul.
Vastu tuli mingi noormees, kes ulatas oma telefoni ja palus abi.
"Ma unustasin oma prillid koju, saaksid sa öelda, mis number mul siin kirjas on?"
Muidugi lugesin ma talle selle numbri ette.
Siis palus ta mul viimase numbri asemele number 7 panna.
Kahjuks kustutasin kogu numbri kogemata ära. Väike paanika oli isegi.
Siis hakkas noormees naerma ning lausus:
"Eiei, ära muretse. Ma tegin ainult nalja. Sa lihtsalt meeldid mulle. Kas ma su numbri saaksin?"
Kõige kummalisem külgelöömine üldse. Kuigi see polnud isegi külgelöömine vist.
Lihtsalt...
..imelik.
Aga samas täitsa tore, et ta just minu välja valis.


Ja üldiselt on nii, et ...

...kõik on hästi.

3 kommentaar(i):

kocmoc said...

awwwww

kukeleegu said...
This comment has been removed by the author.
kukeleegu said...

Nähh..ja mina ei teadnudki seda toredat lugu :(