BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

27.12.10

Prillid.

Kui prillidega arvuti taga olla, siis on selline tunne nagu läheks silmad kõõrdi.
Ja kui prillid ära võtta, siis tahaks hamstrisilmi teha. Noh, teate küll- neid suureks ajada.

Tegelikult ei saa ma hästi aru, miks ma praegu silmade punnitamisest ja prillidest räägin.
Oooo, need peast silmi välja punnitavad tüübid Guinessi rekordi saates olid lahedad.
Icicicicic.

Haa, selle icc icc'iga tuli meelde mulle mõne aja tagune vestlus emaga.
Ema istus arvuti taga, küsis minult mureliku tooniga: "Kerli...kuidas seda...itsitamist kirja panna internetis?"
Mina: "Kirjutad i ja kaks c'd. Nagu...icc noh."
Ema seepeale: "Deeeeeeeem, siis ma kirjutasin ikka valesti. Panin lihtsalt its. Icc."

Naljakas on mõelda, et ema tšätib arvutis teiste inimestega ja aegajalt käib playrays mänge mängimas ja mingisuguseid...kuradi..halloweeni kõrvitsaid seal taga ajamas.
Samas ega tal muud teha polegi eriti kodus.
Whoop whoop, 21.sajand.

Egas' mul muud öelda polegi.
Täna käisin EBS'is mingil superstaarisaatesosalenudisikutesoovitusteõhtul.
Ei, mul pole plaani sinna saatesse minna. Mannu vedas mind kaasa.
Ausalt öeldes...targemaks ma ei saanud. Vb ainult sellevõtta, et ma sain teada, kuidas Anis kogu aeg peksa sai ja teistele peksa andis.
Hurraa hurraa.


Olgu, ma säästan oma näppe ja teie silmi.
Silmad.
Mmm...tekkis tahtmine neid punnitada?
Ei..?

Okei, lihtsalt küsisin...

0 kommentaar(i):